nedeľa 5. mája 2013

Ako sa to celé začalo...

Ahojte, volám sa Peťo, no každý ma pozná pod prezývkou Flipper. Pochádzam z Bratislavy, mám 23 rokov a medzi moje záľuby patria motorky. Dostal som sa k nim už ako malý chlapec, keď som mal asi 9 rokov. Prvá bola JAWA 21 a táto motorka odpálila môj moto život. Jazdím dodnes a veľmi ma to baví.

Ďalšou osobou, ktorá bude v tomto blogu vystupovať, je Lenka, moja životná láska a najlepší kamarát v jednom a preto spolu tvoríme krásny pár. Lenka má tiež 23 rokov, pochádza z krásneho mestečka Krompachy, momentálne ale žijeme spolu v Ba. Lenka je tiež srdcom motorkár a veľmi ju jazdenie baví. Momentálne jazdí na Skútri Adly Cat 50, ktorý bude na našom blogu neraz vystupovať :)

Celý nápad založiť si blog vznikol vcelku nečakane. Rozhodli sme sa tak vďaka nášmu nápadu na letnú dovolenku. Keďže sme chceli niečo výnimočné, tak sme si vymysleli skúter s obsahom 50ccm. Blog bude teda slúžiť nato, aby sme sa mohli podeliť o svoje zážitky z ciest aj s inými ľuďmi. Na tento rok sme si pripravili cestu dlhú asi 1200 km. Začneme v Bratislave a budeme pokračovať cez mestá a dediny až na východné Slovensko, čo je asi 430 km. O každom kilometri našej cesty vás budeme informovať, pridávať nové články, fotografie a videa.....určite sa nebudete nudiť ;) 

Peťo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára